how do i know

Idag skulle vi fira Konstantin efter jobb meeeen det sket sig. Jag var på riktig festhumör och hade klackar på mig och allt. Men tur det för kom på att det är torsdag idag och bussarna i malmö slutar gå 12 inatt. 
 
Kollegorna på jobb är inte alls som de på Subway. Här är de mer avslappnade, no bullshit behind your back, alla är alltid glada och har så jäkla kul på jobbet. Fan vad glad jag är att jag hamnade på t2. Har gått och blivit besatt av låten Albatraoz som jag tyckte var väldigt töntig men den gör mig så jävla festsugen nu haha. Lyssna vetja! 
 
 
 
 Fick äntligen inviga min vackra vas. Gissa vem jag fick rosen ifrån ;)
 
Om 20 min är det äntligen fredag och det är min tredje helg i rad jag är ledig. Fest eller? Vad ska niii hitta på imorgon tro?! Sista veckan det är såhär varmt också. Så njuuut så mycket ni bara kan för nästa vecka ska det bli 13 grader en dag. Oh ma lord. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0