its something with the bad boys that make the good girls fall in love

Regnet bara började ösa ner för en timme sen och det slutar inte regna. Det är såå mörkt ute nu om dagarna. Man börjar bli lite höstdeprimerad. MEN INTE JAG - för jag älskar höst! Inte vädret, men halloween, halsdukar, stövlar och höstlukten. 
 
Har börjat kolla på OC igen och kan inte sluta kolla på det. Det var skottlossning idag på Bellvue (typ här jag bor) och det hände exakt den tiden jag tänkte ta bussen till hyllie men bestämde mig för att skita i det för jag ville se ett avsnitt till av OC. TACK till OC för att ni inte fick mig att gå upp ur sängen asså. Annars hade jag nog sett händelsen. Man vet aldrig liksom. 
 
Nu ropar mor. Vitlöksbröd och nån rätt väntar :D 
 
Såhär känner jag för att stiga upp kl 2 imorgon "bitti". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0