im on my way

11.25 är klockan och jag är stressig som faaan. Ska iväg och göra något spännande vid 13. Är SÅÅÅ taggad att jag kissar på mig! Och väldigt nervös också. Idag är jag ledigt if you wanted to know. 
 
Direkt efter ska jag träffa upp broder min på Emporia sen ska vi till Ikea och då jävlar ska jag mäta mitt nya fina skrivbord som jag ska köpa när lönen kommer (om typ 3 veckor för jag får ju dansk lön nu....). 
 
Igår besökte jag subway och fick reda på att de får lov och ha nagellack nu. Allt bra händer när jag slutat. Wtf liksom. Inte okej. Sen hade jag sällskap med bäste hela vägen hem. 
 
Fredag är det idag ju, men det känns inte alls som det för imorgon börjar jag 5.30 vilket innebär att jag ska upp 3.30. Kuuuuuul. Men frågan är om jag struntar i det och festar ändå? Vad har hänt med mig......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0