Tappa oskulden till dk

Ja. Igår var min allra första utekväll i Köpenhamn. Jobbet hade personalmiddag på en fancy restaurang där jobbet bjöd på maud och drinkar. Alla satt tysta så hungriga alla var sen babblade alla på efter maten. 



Den enda utav 13 som vågade käka den feta burgaren med sina bara händer. Vi var tvungna att dokumentera från olika vinklar ofcourse. 

Vi stack till en hipster klubb och jag försökte ta reda på vafan hipster ens betyder. "Fattig musik" reagerade danske Jonathan på och tyckte det var ett fruktansvärt fult uttryck på svenska hahahah. 

Den första spegeln vi hittade på hela kvällen. Nu vet jag att hipster iaf betyder att de inte bryr sig om sitt utseende at all. 

Jag lyckades övertala alla att ta mig till en hiphop klubb och där lyckades vi alla ta 20 shots var och dansade till så jäkla bra musik. Så efter några barrundor så hamnade vi på den bästa klubben. 

Efterfest hos emmanuel sen hamnade jag i kastrup själv kl 6 imorse. 

Sen försökte jag spela nykter när jag kom hem för mamma skulle till jobb. I think i managed to fool her... 

Jeg er dansk kun en kvæll. Ja man. Vad är oddsen att man festar med nån som heter Mads också haha. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0