Var tog maj månad vägen?

Har ni också lagt märke till att maj har gått jääävligt snabbt?! Det är cirka tre veckor sen är det studentveckorna. Helt sjukt att det var två år sen jag tog studenten (gamling deluxe här). 
 
Mina dagar bara smälter ihop. De består av endast jobb och träning numera. Har inte tid med annat förutom att sitta barnvakt till småglin också. Har inte hunnit vara hemma i ens två timmar innan jag ska iväg nånstans igen. Jag saknar att kolla på film och bara ligga och glo och typ vara uttråkad haha. 
 
Fili, hade gjort vad som för att få vara där nu.
 
 
Nu har värmen äntligen grabbat sin ass och kommit till Sverige. Gick i linne och kjol idag tro det eller ej. Imorgon ska det tydligen bli tjugofyra grader. Sorgligt nog jobbar jag hela dagen, så typiskt va? 
 
Annars har jag fått jävligt många roliga snaps på sistone så att lite kiss kommer ut. Faktiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0