back @ the tattoostudio

Yes. Igår efter jobb stack jag tillbaka till Simon på Salong Betong. Tyckte att jag behövde fylla i mina tatts en smutta tjockare. Och SATAN vad ont det gjorde. Gjorde fan mer ont än första gången. Man brukar ju glömma smärtan efter (typ som att föda en unge enligt de flesta) men uschhhh höll på att dö. Men gjorde pokerface som vanligt. Och instagram och bäste hjälpte mig. 
 
Swag mormor man har va?
 
Nu är jag mer än nöjd och kan inte sluta titta på de. Bara till att vänta nån månad innan jag kan sola. Kul va? Ska sola ändå. 
 
Idag flyttar min man snäppet längre ifrån mig. Orka ta sig dit nu för att umgås. Man får ta TVÅ bussar dit. Det orkar man inte - spec när man hatar att åka buss. Annarsssssss så tar jag helg om 6 timmar hörni! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0