im back home.......

 
FYFAN vad tråkigt och deprimerande det är att vara hemma igen.. Har inte kunnat blogga på två veckor då nätet var kasst i fili. Har istället spammat instagram haha. Men resan var helt underbar på alla sätt. 
Så skönt att få umgås med bara familjen i filippinerna i två veckor. Grät som fan när vi sa hejdå. Man kommer liksom inte besöka de på ett bra tag igen. Så fina allihopa.
 
Vi tog ett stop i Dubai för en dag och besökte den kända palmstranden och Dubai mall som har flera hundra affärer. Bästa resan jag gjort hittills. Filippinerna är så fint. Önskade att jag bodde där i några år. Bildbomb kommer när jag pallar lägga upp.
 
Är så jetlagged just nu. Somnade 20.00 igår och vaknade 8 imorse. Skönaste jag gjort på tre dagar asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0