fredag? nä förfan

Åhhh vad jag saknar filis kokosnötter.
 
Haha, trodde verkligen att det var fredag alldeles nyss och tänkte börja inlägget med "äntligen fredaaaaaaaag". Men icke! Lördag är det ju. Har haft en jätte bra öppning på jobb med Dija. Hon skrattade ihjäl sig och nästan låg på köksgolvet när hon såg att jag gick runt och jobbade i mina fotbollskor med dubbar under.. Haha, dumt nog kom jag på imorse när jag öppnade skåpet att jag INTE hade med mig mina jobbskor. OCH INTE skulle jag jobba i mina 13cm klackar heller. 
 
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Vet däremot att jag ska dricka. SUpa. Det har jag verkligen inte gjort på år känns det som. Det blir inte många shots ikväll tills det slår till haha. MEEEEEEEN nu ska jag locka håret. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0