we be in Stp

Vilken helg! I lördags firade vi Kristina som blev 20. Och det var typ första gången som jag vi stack och klubbade med tjejer (förutom hennes dude då). Annars har det alltid varit killar inblandade. Har alltid varit avundsjuk på de som har jätte många tjejkompisar och drar ut och klubbar. Tusen gånger roligare än snubbar. Hoppas killarna i gänget konverterar sig till tjejer i sommar. 
 
Trots att jag avskyr tequila hällde jag i mig det ändå. Ja, ni vet, bara för kickens skull. Hade fede roligt och klackarna gjorde det bekvämt för mina fötter i två timmar i alla fall. Resultatet att gå utan jacka och va i shorts = blev sjuk dagen efter. Så nu har jag världens hemskaste hosta och förkylning. VÄRT. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0