hello starbucks!

Fattar ni så lycklig jag är just nu??" Fick ett samtal av Starbucks i Kastrup idag och en vecka efter intervjun har jag fått jobbet! HUUUR bra är inte det här?! Känner mig cp glad. Ska bli en utmaning att vakna mitt i natten och pendla dit men det är så värt det. Sa upp mig idag på Subway, det räcker för mig. Sen kanske min gamla kära älskade klass fixar reunion nu till helgen, eller nästa, eller nästa. Men det är på G. I can feel it in ma bonez. 
 
 
 
Nu ska jag ha tid för mig själv och hinna ikapp alla serier. Står just nu på en pall och skriver det här och datorn är cirka tre meter ovanför golvet bara för att jag har internetsladden inkopplad för cp wifi inte funkar. Surt. 
 
BUT IM HAPPY ÄNDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0