#hawaiifest

Vet inte riktigt hur allt gick till men jag drack knappt från min egen dricka ändå sprang jag runt som en galning på festen och kunde inte ens se rakt fram. Men kuuul var det allt! Lyckades hitta en hawaiioutfit. Blev så lökig på festen. De flesta (tjejerna) gick in för temat. 
 
Spelade beerpong för första gången, inte så kul som jag trodde det skulle vara. 
 
Innan allt började snurra
 
Cam da pimp 
 
 
girlpower (tyckte bäste såg ut som en tjej på denna bilden)
 
DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR för kabbe på denna bilden. Tjatjaaa
 
Började bli snurrigt här ja
 
My partners in crime (när det gäller att shota bajs tequila).
 
Kan lätt uppleva denna kvällen igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0