modell för modekungen

Tappade hakan när jag fick ett mejl av Modekungen idag att jag skulle agera modell på deras modevisning nu i helgen! Funderar på om jag ska medverka eller ej. Should I stay or should I go. Då måste jag avboka handledarkursen vilket inte är så bra. 
 
 
Bilder från junias fest för exakt ett år sen ungefär. 
 
Anyway, idag testade jag och Kim på spinning och jag dog så jobbigt det var. Konditionen är inte på topp märkte jag. Kändes som att jag var en rökare för mina lungor brann. 
 
Har ni märkt att 2013 vinter är här?! En månad försenad, men ack vad mysigt med snö. Ska fixa ihop så att gänget kör på en pulkaåkning imorgon precis som förra vintern. 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

GÖR DET VAD COOLT GRATTIS
kram
fd classm8

Svar: JAG SKAAA :D
Jennifer

2014-01-28 @ 17:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0