körkort here i come!

Hur sjukt är detta?! JAG ska ta körkort. Har insiktat mig på att verkligen skaffa det nu innan sommaren. Jag som alltid skjutit fram det och inte orkat öppna i teoriboken osv. Nu händer det på riktigt. Ska boka handledarkursen och få körkortstillstånd snarast! Är såååå taggad. Hoppas bara jag inte failar haha.
 
Idag har varit en kaosig dag på jobb då en ny började. Är helt utmattad och har proppat i mig tusentals gram choklad denna vecka känns det som. Så kroppen är skit trött och jag orkar inte göra ett s
 
kit. Dags att börja träna igen känner jag. Fick även reda på idag att Subway kommer betala för mitt gymmande framöver. SÅ bra! 
 
Imorgon är det äntligen fredag och jag är ledig hela helgen. Ska fira det med utgång med mina buddies och en filipino middag på lördag. Älskar att vara ledig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0