@modekungen

Vilken helg! Det har varit både upp och ner. 
 
Här ser ni mig och hela gänget. Haha orkar inte min min, visste inte vilken kamera jag skulle kolla på.
 
Tro det eller ej men vi bodde i ett fängelse eller häkte från 1800 talet. Ville dö när jag såg det så rädd jag var... Fick ta med alex in på toan. Kunde inte sluta tänka på andar och gamla fångar som dött där.
 
Här ser ni att det är massa rum. Liknar fan Prison Break! Låtsades att jag satt i ett häkte faktiskt! haha
 
Gallerna är fortfarande kvar. Vi pushade såklart ihop sängarna. 
 
Här är jag och tänkte; varfan har vi hamnat.. Var mer rädd när jag inte hade linserna på mig. 
 
Vi blev bjudna på massa gott den kvällen! 
 
 
Vaknade upp till världens kaos här hemma men tog ändå tåget efter att ha missat den en gång upp till Varberg. Tvingade med mig alex trots att det var en girls night modevisning haha. Han led under dessa 7 timmar. Tyckte så synd om honom. 
 
Jag hade i alla fall super kul! Fick två olika outfits varav den ena jackan var gudomligt fin. Jag ville ha den so bad... Känns ändå helt sjukt att jag blev utvald till modell för modekungen :D 
 
Nu är det dags att göra sig fit inför Filippinerna. Typ exakt två veckor kvar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0