inför resan

 
Är så jäkla rädd inför vissa saker nu när jag ska åka själv.. 
 
- Att jag blir tagen, och SÅLD i Dubai hahaha. Nä på riktigt - skit rädd
- Att mitt bagage tappas bort (skulle nog tagit den försäkringen ja)
- Att jag inte hittar flyget och gaten och missar flyget 

- Att jag inte hittar min morbror när jag anländer så jag hinner bli kidnappad och SÅLD
- Att någon rånar mig på min dator och plånbok
- Att det finns ormar på planet (jäkla snakes on a plane film) ELLER kapare..  (Jävla WTC filmer)
 
- Att jag blir illamående
- Att jag sitter bredvid feta människor eller bredvid någon som luktar. 
 
 
PS. Glömde nämna i tidigare inlägg att vi mellanlandar i Freakin' DUBAI på hemvägen i 19 timmar så vi har bokat hotell och ska spendera hela dagen och natten där OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGG. Bättre än Fili hörreni. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0