ärenden is boring

Kan nog va det tråkigaste att göra, KAN. Har gjort en massa ärenden idag. Från jobb till "shopping" till gym till körskola. Trodde jag skulle somna när jag satt på körskolan. Mycket tråkigare än historielektionerna man hade på gymnasiet haha. 
 
Kom hem till stök och bök. Mamma packar för fullt. Fick tårar i ögonen när jag sa godnatt till plutten idag. Visst, jag åker fem dagar efter de men ändåååå. Fem dagar är länge utan honom. 
 
Här ser ni lite bilder från modevisningen som modekungen tog. Borde ta och öva på min min haha. Så tråkig jag ser ut. 
 
Sååå fina tjejer jag träffade där! 
 
Helt ärligt så förstod jag inte stilen med denna outfiten. No me gusta. 
 
Sur skitunge on stage. Typ: vafan glor ni på blicken haha
 
Där har ni dock en liten glimt på jackan jag ville ha :'(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0