3 dagar kvar

ÅH VAD JAG LÄNGTAR! Snart är det min tur att åka flyg! 
 
Är dock väldigt skraj över att åka själv. Ska bli så brun så brun så bruuuuuuuuuun! Har fått massa update av Vanessa och Kimbe och de har så roligt där. Har missat vår mormors födelsedag :( Men hon anar ingentng att jag kommer på onsdag i alla fall :D 
 
Har annars spenderat mina dagar på jobb och gymmet och gjort en jävla massa ärenden nu inför resan. Imorgon är min sista dag i malmö. Kul att jag ash och kim är borta samtidigt! 
 
Nu: invänta broder för tacosmiddag! 

Kommentarer
Postat av: Paula

är hela din släkt i ditt hemland och hälsar på din mormor ? Om
Ja så är det jävligt roligt att ni kunde styra upp något sånt :)

2014-02-17 @ 12:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0