Subwayfest

Idag var jag äntligen ledig efter en hel veckas arbete. Har sovit ut och gjort en jävla massa ärenden. 

Ikväll var det personalfest för Subway. Vi var på glasklart och fick julbord, snaps, godis, pannacotta osv. En av mina första classy ass fester. Alla var uppklädda och fina. Bjöds på show där de svängde runt och kastade vatten. 

Nu är jag hemma, fick lämna festen för imorgon blir det jobb! 


Halvnaken man i badkar 


Får aldrig någon bra bild med denna tjej 


Chefen blev utsett till årets restaurangchef och Igge till årets skiftledare :D undrar om jag hade fått det om jag stannat kvar hehehheh 


Åt typ 1/4 


Skeål Som man säger på skånska 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0