Mitt tredje öga

Nämen hej lillfredag! Var på plats hos emma vid 10 imorse för att baka lussebullar :D såå goda de blev och såå längesen vi såg varandra med ögonen. Som jag saknat henne! 

Önskade att hon stannade kvar minst en månad till i alla fall :( 

Tog mig en fika på Starbucks fast i Malmö med broder sen råkade jag köpa två väskor till mig själv fastän jag bara skulle "kolla". Men what the heck, materiella saker gör mig glad haha. 

Nu taggar jag inför mitt första pass på SUBWAY(!!!) på fyra månader. Är så excited, kommer säkert vilja skjuta mig själv direkt efter haha men det ska bli kul. Kom och besök vetja! 

Min stora finne på kinden vill jätte gärna träffa er eye to eye liksom. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0