thursday

YES! Idag är jag ledig igen. Jag bar njuter av att vara ledig istället för att tjäna in lite cash haha. 
Idag när jag vaknade såg jag en FEDE leverans på köksbordet. Det var mina kläder jag beställde för en vecka sen. Kommer inte ens ihåg vad jag beställde men det var 6 plagg och påsen var feeet. Allt passade som korvskinn så jag är nöjd! 
 
Började dagen med hög musik och lite ärenden per telefon. Solen skiner och om en stund drar jag till stan! 
 
 
Vilken söööte hund! Broder var barnvakt ---- hhaah, menar hundvakt till festis som hon heter men vi kallar henne fiffi. Mer passande don't you think? She knows how to strike a pose

Kommentarer
Postat av: Fiffi lover

Så söööööööt

2014-08-14 @ 23:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0