feelin ma self

Det är söndag och nu är jag ledig i två dagar! Min helg blev alltså flyttad två dagar framåt ist för att ha helg som alla andra. Men attans vad skönt det ska vara. Ska sova uuuut och faktiskt börja träna igen haha. Har börjat få tillbaka motivationen nu när det är höst igen. Jävla sommar. 
 
Idag fick jag stå i baren hela dagen och sampla ut dryck från Starbucks i kastrup. Jag älskar mitt jobb! Men det gör väl alla i början? Får se hur länge jag står ut den här gången. 
 
 
Nu är jag dansk medborgare. Tror jag. Är inte säker på om man ens är det. Har i alla fall ett danskt personnummer och ett danskt bankkonto. Danska lön - du är mer än välkommen in till mitt konto. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0