Sunday-to-do-list

Smeknamn: Jen, jentan, ben, benny (fråga inte varför), och såklart Chuck/chuckie!

Vad får du oftast komplimanger för? Min stil och mitt leende

Hur imponerar man på dig? Make me laugh man

Brukar du skratta för dig själv? Varje dag

Vad stod det i ditt senaste sms? "Vad gör du? Jag har tråkigt"

Hur svarar du telefonen? "Jentan speaking" HAHAHAH

 

Brukar du komma i tid: Bara till viktiga saker som jobb och möten. Annars aldrig haha

Vanligaste färg på dina kläder: SVART, I'm the new Kimbe hahah

Har du spytt offentligt: Varje dag. Hahaha. Tänk om det var så

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Kissa, ragga, och det alla vill göra 

Är du bortskämd: Jag var, tills jason ploppa ut och blev mammas favorit...

Vad är det värsta du vet?: Folk som glömmer ta på sig deo. Kom igen, show some respect för näshåren people! 

När grät du senast: Antingen förra veckan eller förra igen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka till USA och köpa Zac Efron

Vill du ha barn: Ja klart men vill helst inte ploppa ut ungen själv

 

 
 Gillar du skolan? Jag älskar skolan! Ska faktiskt ta och kolla efter kurser nu. 
 Ler du ofta? Minst en gång per dag ja
 Innan du går och lägger dig så.. - Skriver jag dagbok, checkar instagram och skriver godnattsms
 
 Någon du fått upp ögonen för på sista tiden? Adam Levine, piii
 

Kommentarer
Postat av: The Kimbs

Honey, you'll never be like the original black clothed Kimbe! hahahaha

2014-08-31 @ 23:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0