spontanfest

I lördags förberedde jag mig inför chillkrök hemma hos Kyle med gänget men det slutade med att jag stack till Västra hamnen med gäng 3. Det var i princip endast brudar på festen och jag kom med 6 killar. MEN ingen av grabbarna ville ragga på tjejerna. Vad hände där liksom. 
 
lyckades tappa bort luren igen så detta var enda bilden från i lördags. 
 
 
På något sätt slutade med att jag stod i badrummet och lockade håret med en plattång vilket är helt omöjligt för min del på fyllan (och i nyktert tillstånd) med random tjejer. Helt plötsligt befann vi oss på Båten där alla bigslap människor skulle rejva. Det bjöds på godis, kola och suuuura maskar. Av någon anledning fick jag nog av alkohol och gick runt med ett glas vatten fyllt med sura maskar. 
 
Väl hemma och dagen efter vaknade jag upp med smulor över heeela sängen, på bordet och golvet. Japp, jag hade somnat med bröden under mig. Och massa kolabitar i sängen och i skon. = en bra natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0