slow down

Fasen vad tiden går snabbt. Har endast två dagar kvar av min semester..... Fede ångest. Även om jag bara kommer jobba lite denna månaden vill jag vara ledig en hel månad till åtminstone. 
 
Denna veckan har jag försökt färga mitt hår inte en utan TRE gånger. Och det blir samma varje gång. Endast rötterna tar färgen och resterande får en nyans av rödbrunt. What the hellllll. Lide pinigt att dra ut ikväll med rödbrunt botten och svarta längder, typ tvärtom ombre hahaha. 
 
'
 Hej från mitt nya jag aka cockerspaniel
 
Katastroooooof
 
Igår gjorde vi en rätt så failad smulpaj. Det stod "1 1/2 tsk salt* och jag tyckte det lät lide för mycket för nåt som ska vara sött. Men när jag läste att det skulle lyfta på smaken hällde jag i liiiite för mycket salt. Så nu är den rätt så nasty. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0