Geordie shore addicted

Ja tyvärr så har jag också gått och blivit väldigt besatt av Geordie shore. Jag älskade Jersey shore och tyckte denna serien var en rip off men denna är ball. 
Älskar att de har maraton om nätterna. Det får mig att inte vilja sova vilket jag ångrar dagen efter. 

Nu har jag jobbat i en vecka på starbucks och börjar kunna lite mer. Jag har softat på mitt gamla jobb för jag saknar det en smula haha. Störd? 

Om två dagar är det malmöfestivalen - IGEN!!!!! Soooom jag längtat! Texasburgare here I come!!!!  

Asså jag och mina jobbselfies...


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.sydsvenskan.se/malmo/malmofestivalen/ingen-texasburgare-pa-festivalen-i-ar/

2014-08-14 @ 02:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0