Är vi i Sverige?

Sjuuuuukaste vädret idag ever! Ingen kan väl ha missat alla bilder som folk lägger upp på Malmö på fejjan?! Jag såg det när jag satt på tåget och började skratta av någon anledning. Visste inte riktigt om jag skulle jobba över tills bussarna i malmö skulle börja köra igen men sket i det och tog tåget hem ändå. Bussarna kör alltså inte idag och vem vet om de kör imorgon.Good luck till alla som jobbar imorgon då. Har ni tur så slipper ni jobba pga trafiken.
 
Hamnade på triangeln och shoppade i hopp om att bussarna skulle börja gå. Så istället för att jobba över och tjäna cirka 800kr-1000kr till så spenderade jag de istället. LYCKLIG :D 
 
Idag är det sista dagen på augusti månad och det känns som oktober redan. Och vet ni! Det fucking snöade i köpenhamn haha! Katastrof. 
 
Vid kroksbäck
 
Ändå ganska coolt vissT?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0