23 grader

Ah, idag var det äntligen så pass varmt att jag kunde lägga mig på gräsmattan på gården och bli brunare. Har gått utan sol i lite mer än en vecka nu, vad hände där liksom? Känns som att hösten börjar smått smyga sig in.... 
 
Nu har jag jobbat på Starbucks i tre dagar och jag så jäkla roligt varenda dag! Har jag sagt att jag fått lära mig göra hjärtan på latten?! Nu är det bara till att plugga på alla namn och ingredienser. 
 
#3 på trion
 
 
 
 
Är helt slut i huvet då jag bara sovit totalt 9 timmar på tre nätter. Men ändå sitter jag här med svarta naglar (kändes passande trots att det är sommar), lockigt hår och ett tagg i ryggmärgen. Förbereder mig inför en spontan utgång med Kristine. Kommer bli B.A.L.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0