no internet

Har inte haft internet på mer än en vecka nu så jag är såå uttorkad. Är hos alex och utnyttjar hans wifi till att ladda ner första säsongen av Vampire Diaries. Har varit utan Damon i fyra dagar nu. Saknar honom så mycket att jag drömde att vi blev tillsammans inatt. Blev lite besviken när jag vaknade upp bredvid alex istället (förlåt alex). 
 
I söndags hade vi tre en liten fili reunion i Oxie och åkte i våra nya baskettröjor på Kims skate. SÅ kul. 
 
Är ledig i två dagar from imorgon och då ska jag införskaffa några presenter då moder min fyller år nästa vecka. Och då måste jag även tillägga att även JAG fyller år nästa vecka. 21 bast. Hemskt. Så hemskt. Känner mig så gammal och saknar när jag var 18. 
 
Aja, nu ska jag käka upp min musli sen sticka och träna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0