monday - free day

För första gången på cirka ett år är jag ledig en MÅNDAG. Känns jätte konstigt men så jävla skönt. Ingen söndagsångest igår i alla fall. 
 
De senaste dagarna har jag känt mig nere av någon anledning. Vet inte vad det är men har inte varit på topp som jag brukar vara. Den enda låten som får mig att må bra just nu är Rather be - Clean bandit. 
 
 
 
Idag har jag haft fullt upp med att leta efter min gamla keps som jag hade förra sommaren. Ni vet den känslan, när man är så nere att man faktiskt itne vill gå ut utan sin keps så att man kan gömma sig. Dock tryggare med solglasögon men det var ju moln och skit idag. Så idag har jag gått och köpt mig en helt ny fräsch keppa! 
 
Annars mår mina tatueringar finfint och jag är så nöjd. Smärtan är dock svår att glömma.. Bilderna ligger kvar på luren, ska lägga över de asap. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0