lönedag/ledighet/anniversary

 
 
Ingen dålig idag nä! Tre flugor i en smäll. Jag vaknade självmant för 30 minuter sen, då var klockan inte ens ÅTTA. Vad fasiken gör jag uppe när jag är ledig??? Jag blev pigg så fort jag såg solen och ville träna dirrrrrrrrrrr.. 
 
Idag ska jag spendera dagen på gymmet, sen ska jag försöka att inte shoppa med chuck nu när lönen väl är här liksom. Måste spara till spriten på valborg heeheheh. Sen ska jag på major dejt med alex. Me gusta muchoooo. Vi har, jag trooor, 32 månader idag. Man tappar räkningen efter två år. När någon frågar hur länge man varit tillsammans nu säger man bara - länge haha. 
 
Men nu ska jag ta mig samman och se på Vampire. Har försökt att inte glo på det - har endast 5 avsnitt kvar innan jag är som alla andra och måste vänta till nästa avsnitt kommer ut. Whyyyyyyyyyyyyyyyyyy. Och tro det eller ej, men jag gillar Stefan mer än Damon nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0