långfredag

Påsken är sen i år, har ni märkt det? Men det blir inget riktigt påskfirande känns det som. Vi brukar alltid fira påsk på min födelsedag tillsammans med släkten. I år blir det hemma hos Charlie! 
 
Jag fick inget påskägg av mamma ( :((((( ) men jason var gullig nog och delade med sig sina :D 
 
 
Idag har jag proppat i mig jävligt mycket godis på jobb. Inte sånt nasty påskgodis utan vanligt surgodis. OCH vet ni vad. jag är redan på säs 5 av Vampire. Jag har verkligen inget liv efter eller före jobb när jag väl blivit besatt av serier. Vad ska jag göra med mitt liv när Stefan och Damon lämnar mig?!!!!!!!! 
 
Annars så längtar jag feeeeeeede mkt till Valborg trots att jag har stängning till halv 12. Tur jag är ledig dagen efter. Här ska det firas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0