idag

Nä vet ni vad.. om cirka 30 minuter sitter jag på en stol och tatuerar mig....... på TRE ställen..!!! 
 
 

Moder min har en liten aning om det men tror inte hon fattade att jag skulle göra det nu ahhaa. Är fett nervös och har varit kissig hela dagen och inte alls längtat efter detta momentet. Har dumt nog sökt en massa på google om hur ont det gör att tatuera sig på underarmen och inte en enda själ sa att det inte gjorde ont utan att de trodde de skulle dö så ont det gjorde. VAD HAR JAG GETT MIG IN PÅ?!!!! 
 
Tål verkligen inte smärta. Äter en massa nu så jag inte ska svimma när jag är på plats. Hör av mig ikväll - om jag överlevde. 
 
hukyopåilghoö-,.öppp¨¨¨¨¨¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0