birthday girl

Japp, igår blev jag 21 år. Ett år äldre men är fortfarande lika vacker ;) hehehheeeeeeeeeeeee
 

Åt en jävla massa choklad och mammas vårrullar och nudlar. Känns inte som att man har blivit äldre. Men det kommer kännas konstigt att säga att man är 21 när någon frågar ens ålder. 
 
När jag kom till jobb idag väntade en låda där det stod "ZARA" på och jätte fina lila pijoner elelr vad de heter. Det gjorde min dag. Ska shoppa loss på Zara nu för mitt presentkort. 
 
Idag är det helelr ingen vanlig dag för det är moders födelsedag! 44 år blir hon så jag ska definitivt inte klaga. Har köpt presentkort till henne och lide blommor. Och vet ni, imorgon får ni se en stor grej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0