söndagsförkylning

 
NUUU tror jag att min förkylning har slått in. Är dock inte säker. Men jag nyser varenda minut, till och med på alla subway mackorna. Extra kryddor på. Inatt ville jag lappa till alex. Fy satan vad jobbigt det var att dela säng med honom inatt. Rörde sig varenda minut. Okiman.
 
Jobbade med en grekisk gud idag. Han heter Oresti och liknar mowgli jävligt mycket. Jag drömmer mig bort till ett annat land och längtar tills jag har så mycket pengar på kontot att jag kan flytta och bo utomlands. 
 
Om en stund ska jag äntligen träffa upp broder min som jag inte har träffat på två veckor (stört eftersom att vi bor typ 500 meter ifrån varandra (tror jag) ). Men vi ska catcha upp och fika på EH. Ska bli NAJS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0