när man ändå är igång..

 
 
Jag lyssnar just nu på – Robin Thicke
Jag tycker om – Maaaaaaaaaat & shopping
Kärleken är – Det bästa och sämsta som finns
Jag gillar att – Festa, shoppa och resa!
Jag kommer alltid att – Vara envis
Jag är hemligt förälskad i – Joel Kinnaman ♥
Sist jag grät var - I torsdags 
 
Min mobiltelefon är - Den finaste jag ägt - en iphone 4s såklart. 
När jag vaknar på morgonen – Så vill jag inte jobba eller jogga
Innan jag går och lägger mig – Smsar jag alltid med någon
Just nu tänker jag på – Att jag är väldigt mätt men sugen på morotskaka
Bebisar är – Är en pain in the ass - förutom Bacon
Idag har jag - Glott på tv 
 
Ikväll ska jag - Träffa broder 
Imorgon kommer jag – Jobba :/ 
Jag vill verkligen – Åka utomlands och vara ledig
Det första du gjorde I morse? Kysste alex 
Vad åt du sist? Lakritsnappaaaaar
Vad irriterar du dig på? Folk som luktar äckligt
Vart reste du sist? España chicos!
Ler du ofta? Minst en gång per dag ja
I vems säng sov du i igår natt? Min egna
Gillar du skolan? Önskade att jag gick i skolan faktiskt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0