hello friday

 
 
 
Vilken soft dag ska ni veta! Igår fick jag ett litet hum om att bli skiftledare på jobb. Jag tvekade något enormt då jag inte riktigt orkar ta ansvar i nuläget MEN idag hade jag en lång konversation med chefen och hon vill verkligen att jag ska bli det. Så jag tackade ja såklart och så småningom kommer jag ha mer i lön plus ha den här bossattityden (haha skoja). 
 
Annars har jag hängt lite på stan i mina nyaste klackar som såklart blivit förstörda för att jag dumt nog valde att cykla med de. Sen har jag spenderat kvällen hos Ashley med Kim. Imorgon kommer Sjölund äntligen tillbaka till Sverige och jag är fede pepp inför våra festkvällar! Det kanske lutar sig mot KB imorgon - 20+ till och med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0