hej platt röv

Hur ska jag slå 2013s nyårsklänning med förra årets baddass klänning?!!?!?!?!??!?!!?
 
 
Har suttit framför datorn i snart 6 timmar.. Det var ett bra tag sen (typ mina gymnasietider) jag satt såhär länge framför datorn. MEN jag har varit väldigt kreativ och ack vad jag saknar att plugga. 
 
Mina ögon är dock fyrkantiga i nuläget och röven är plattare än någonsin. Och av någon anledning sitter jag och drar upp axlarna till öronen när jag sitter vid datorn. Varför vet jag inte. Försöker antagligen likna Quasimodo. 
 
Imorgon är jag finally ledig och jag ska försöka vila upp mig så att min förkylning går över innan Ullared på lördag. Sen ska jag hämta ut mina linser och forsätta att se i HD maddafakkaaazzz. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0