broke but satisfied

Vi hyrde en minivan som fick plats med 8 pers men vi var 5 haha.. Mycket last. 
 
Det var ett helvete att bära upp dessa till bilen. Ryggskott. 
 
Fick liide panik när man stod och radade upp alla varor - frida gick loss på 5800! 
 
Kön in till Ullared var obeskrivligt lång igår, mer än 500 meter ska ni veta! Resultatet från igår när det gäller hälsan? Lite sämre och mer förkyld men det var sååå värt. Jag blev av med halva pengarna men jag kom hem med tusen kläder och accesoarer. OMG asså! 
 
Hade lite kul där vi mobbade kunderna i smyg på jobb idag. Sen har jag fått matkoma efter släktfesten jag var på dirr efter jobb. Herregud vad mycket mat. 
 
Ska ta och ha egentid nu innan pojkvän kommer hit. Har inte sett den snubben på nästan en hel vecka. Tiden bara rusar förbi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0