23.29

 Checka höjden från parishjulet som vi åkte under malmöfestivalen. Glömde bort för stunden att jag var höjdrädd tills jag kollade ner. 
 
Bonsoir! Kom nyss hem från lite kvalitetstid med gänget. Invigde även min nya bomberjacka som jag köpte för några dagar sen. Fett nöjd är jag också! Hela jag doftar min gamla kokosparfym som jag ständigt hade på mig varenda dag under mina gymnasieår (fy vad jag lät gammal där-..). Får nostalgikänsla varje gång jag känner doften - och blir även på lite festhumör. 
 
Imorgon är jag ledig vilket känns så jäkla skönt. Jag längtar även tills jag får mina efterlängtade glasögon (vill ha de so bad). Nu ska jag se om jag orkar träffa min man eller ej. 
 
Buenas noches. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0