@kabbes fest

Kunde inte gå all in igår då jag hade 38 graders feber tydligen och var allmänt svag i hela kroppen. Varför ska det alltid vara så att man blir sjuk just de dagarna man har längtat efter?!?!?! Idag skulle jag ha hängt med släkten till Ullared men neeej min kropp sa nej och jag är fortfarande svintrött..
 
 
 
Och vad tänkte jag med när jag gick in till systemet igår med den enda tanken i mitt huve att jag ska köpa Tequila??? Äckligaste jag druckit ju.. antar att jag bara var sugen på salt och citron. 
 
Ja, så idag ligger jag hemma och kurar mig själv med tusen alvedon medan ash och Kim är i Ullared och spenderar sina sista värdefulla mynt. Önskade att det var jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0