mental pictures, no cameras please

Det bästa med att sluta halv 12 på natten är att man kan sjunga så jäkla högt till musiken man har i hörlurarna utan att synas :) 
 
 
 
När jag vaknade vid 12 idag tog jag en springrunda runt parken dirr. Det kändes som att klockan var 16 (solen håller på att gå ner nu ser det ut som). Det är inte lätt att springa när Thor blåser de jävla starka vindarna varannan minut. Mina ben skakar fortfarande när jag går.  
 
Idag betalde jag mina första räkningar själv via nätet. Det var en pain in the ass att klura ut vad alla svåra "vuxna" ord betydde men jag tror att jag lyckades rätt. Annars får en glad jävel mina pengar imorgon i sin bank haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0