Asian party

I lördags bjöds det på temafest med släkten - vilket var väldigt ovanligt! Temat var asien (såklart), alla skulle klä sig något asiatiskt. Jag kom inte på nån typisk som ingen annan redan hade valt så jag fick vara gypsy. Plockade fram lite grejer hemma och fick ut en ganska okej och liknande gypsy outfit! 
 
Det var SÅ kul att få se hela släkten utklädda! Såhär borde det vara oftare faktiskt. 
 
Annars har jag spenderat helgen med alldeles för lite sömn och en liten runda i stan. Vädret var super också! 
Om en stund drar jag mig till min största fobi EVER, till tandläkaren för att borra lite hål. FYFAN vad jag är rädd. Jag hatar alla tandläkare som finns. 
 
Update: Lyckades borra hålen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0