Valborg

Då har det gått ett helt år igen sen det var valborg :O Året går så sjuuukt snabbt, snart har det gått ett år sedan vi stod på ett flak och krockade. Vaknade tidigare för att hinna jogga innan Sjölund och Adina kom hit. 
 
Det var inte lika fullt i stadsparken som det har varit de andra åren. Solen kom fram då och då så vi slapp huttra och frysa i skuggan. Vid 6 var vi hos Jackass med några i klassen och andra främmande människor. Jag drog vidare till pojkvän och resten av grabbarna för att avsluta valborg med de. Och FASEN var kul det var! Jag var nykter btw så jag såg allt som hände och skrattade som en flodhäst så retarderad folk är när de är berusade. 
 
DET ER FO VILDT
 
ayayyyyy corona en mi cabezaaaa.... Haha VA?! menade corazon haha! (Cabeza betyder huvud på spanska för er som inte visste).
Jag och mongot från mongoliet. 
 
Jag, sjölundia och adina och elin som tydligen inte ville va med på el foto.
 
HEllooo från mannen som alltid klär sig i vitt, mini me och miiig. 
 
* Spya från balkongen
*Däckad i soffan 
* Drack ett halvt glas vatten och folk gick på att det var vodka jag shotade......
* Brottning och blod
* Fin sång från alex
 
En annorlunda valborg helt enkelt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0