Sunday funday

Börjar bli lite häpnad över hur tidigt jag kan stiga upp frivilligt nu för tiden. Börjar jobb om en timme ungefär. Vi är de första i HELA Europa som har en ny line så massa tjeckier och britter ska komma och kolla idag. Diggar dock inte att chefen ska kolla på när vi gör mackorna...

Längtar till ikväll när jag kommer hem, då jävlar ska jag vila och glo på tv. Min förkylning verkar inte försvinna efter två veckor.. Men imorn ska jag ta och träna ändå. Tre veckors uppehåll är ångest för min del.

Bilden under är den stora godisbutiken som fanns ovanför subway igår när jag jobbade. Den va lika stor på andra sidan och bakom mig. Hur sjukt?? Kul att jag vill handla godis under arbetstid också haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0