Love my job!

Det säger nog varenda en som börjar på ett nytt jobb eller hur? Nä men på riktigt, jag älskar det! Idag fixade vi inför öppningen imorgon i hela SJU timmar! Sjukt va? I slutet av passet fick vi springa runt på centralen och bjuda på mackor och kakor till alla folk men vakterna kastade ut oss i MINUSgrader kylan så vi fick stå och skaka när vi pratade med folket. Jag höll på att tappa brickan av kyla haha! 
 
 
Krängde MASSOR med kakor idag så nu har jag tröttnat lite på kakorna faktiskt. Nu ska jag ta och vila mina legs och vet ni vad?! Imorgon ska jag tillbaka till mitt kära gym, ÄNTLIGEN! Det får bli ett helkroppspass och på tisdag när jag jobbar ska jag inte kunna gå så mkt träningsvärk jag ska ha! Längtar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0