Jag brottades med en spindel

Im alive. Im. Alive. Hade nyss värsta slagsmålet med en spindel i badrummet. På riktigt asså. Jag hade tagit det lugnt hela kvällen och var i min chill "börjar bli lite trött" mode och skulle borsta tänderna när en jäkla SPINDEL hoppar fram i ansiktet på mig! Jag bokstavligen FLÖG bak till dörren så rädd jag blev. Spillde tandkräm över ansiktet gjorde jag också minsann.

Och eftersom min syn inte är min bästa vän fick jag anstränga mina ögon som fan och kisa för att se så att den va på samma plats.

Ville gärna döda den med nånting långt och det bästa jag kunde hitta va min toblerone :(

Kommer nog inte pissa på ett tag utan att huka mig som quasimodo innan jag går in på toa asså..

Ps. Tacka mig om det regnar så försvinner piss snön i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0