Internationella kvinnodagen

Äntligen fredag va?! Som jag längtat efter helg. Trots att jag inte har så mkt att göra om dagarna längtar jag till helgen. Jobbade imorse vid 8, sten död var jag bland alla kartonger och vagnar. Ska jobba hela helgen också- money maker.

Spenderade dagen på stan med babe och Emil. Och avslutade kvällen på en restaurang här i närheten som man knappt lägger märke till. Var där med grabbarna och ACK vad mysigt det var! Lite förändring för en gångs skull. Vi var där i tre timmar och berättade historier för varandra osv.

Imorgon är det lokalfest kl 00.00. Frågan är om man ska göra en yolo och ändå dra dit sen dra till jobb tidigt dagen efter? Det återstår att se.

Nu ska jag massera mina ögonglober!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0