bröllop igår

Igår var hela (typ) släkten på bröllop ute på landet. Vår kusin skulle gifta sig med en bonde haha! Det har gått TRETTON år sedan vi senast var på bröllop och det var i filippinerna. Det bröllopet var dock mer maffigt medans gårdagens var mer litet och mysigt. 
 
 
 
 
Det var SVIN KALLT i Hässleholm och det var en pina att ha på sig öppna klackar och bara ben (visserligen hade jag långkjol på mig men det räknas ändå). Maten var pulig som vanligt men tårtan slog allt. Marängtårta och det var väldigt imponerande att den var HEMMAGJORD! 
 
Vi kom hem vid halv 3 inatt så jag är rätt slut idag. Jag skulle dra till stan med emil och alex men det blir nog inte av. Tur det för jag rånar min plånbok grovt varje gång jag besöker affärerna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0