tummen upp

Allt i livet har vänt sig igen, äntligen. Idag mår jag bra, och är lyckligare än någonsin vilket känns rätt så bra faktiskt. 
 
 
 
Igår spenderade jag hela dagen i köpenhamn med bästa vän. Jag spenderade 1000 riksdaler igår på någonting jag inte ens vet... FEDE ångest ska ni veta! Jag som hade lyckats hålla hårt i mina pengar. Men jag är sjukt nöjd över mina inköp i alla fall. Vädret var suveränt igår - lökigt så man kunde gå utan jacka fram till klockan 20.00! Me gustaaaa. Jag var hemma vid 23 och nu är jag två flaskor rikare (if you know what I mean ehehe)..
 
Idag, efter två dagars härliga semester ska jag jobba igen (vill inte) sen ska jag stressa hem för att sen dra till student. HUR i hela världens namn ska jag hinna tro?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0