svettig tisdag

 
Herre min dar vilken svettig dag det var idag! Det var redan 20 grader vid 10 imorse. Hörde på radion idag att det säkerligen skulle bli 30 (!!) grader nu på fredag (midsommarafton) vilket är ganska sjukt då det alltid regnar. 
 
Har varit jävligt sömnig hela dagen och har jobbat självmant utan att tänka. Tränade till och med utan att tänka och jag hoppas på fede träningsvärk i magen imorgonbitti. 
 
Studenterna i fredags var en lyckad kväll faktiskt. Bilder kommer när min dator slutar hänga sig. Jag måste ta och rensa den - inget minne kvar. Väntar på att broder ska komma och hämta mig sen drar vi till Sophie. Ett måste när det är sommar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0